Periodontoloji

Diş Eti Ağrısına Ne İyi Gelir

Diş eti ağrısına ne iyi gelir sorusu hayatının bir döneminde neredeyse herkesin düşünmek zorunda kaldığı bir sorudur. Diş eti ağrısı, maalesef, ağız ve diş bakımının çok iyi yapılması durumunda bile farklı sebeplerden dolayı oluşabilmektedir.

Diş Eti Çekilmesi

Diş eti çekilmesi dişlerin çevresinde yer alan yumuşak dokunun zarar görmesi ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Bir başka ismi Periodontitis olan bu hastalığa dikkat edilmezse, dişleri destekleyen kemiği yok ederek diş kayıplarına neden olur.

Gingivitis

Gingivitis ağız içinde hijyenin olmamasından kaynaklı ortaya çıkan diş eti iltihabıdır. Diş çevresinde yer alan diş etinin şişmesine, tahriş olmasına ve kızarık görünmesine neden olur.

Periodontitis

Periodontitis diş eti çekilmesi olarak bilinen ağız rahatsızlığıdır. Kötü ağız bakımı sonrası ilk karşılaşılan sorunlar arasında yer alır. Özellikle tedavi edilmediği durumlarda ciddi problemlere hatta diş kaybına neden olur.

Diş Eti Ağrısı

Diş eti ağrısı çeşitli nedenlere bağlı olarak aniden çıkan ağrılardır. Diş etinde kızarıklık, şişime gibi belirtilerle kendini belli eden diş eti sorunudur. Birçok insanın mustarip olduğu bu rahatsızlık çeşitli tedaviler uygulanarak giderilmektedir.

Diş Eti Çekilmesine Ne İyi Gelir

Diş Eti Çekilmesine Ne İyi Gelir?

Diş eti çekilmesine ne iyi gelir: Birçok nedene bağlı olarak ortaya çıkan diş eti çekilmesine hem doğal hem de tıbbi iyi gelen uygulamalar bulunmaktadır. Özellikle ağız hijyenine dikkat edilmesi en iyi gelen şeylerin başında gelmektedir.

Diş Eti Tedavisi

Diş eti tedavisi ağız içinde yer alan dişleri saran etlerin çeşitli nedenlere bağlı olarak görmüş oldukları zararı gidermek için uygulanır. Çoğu zaman bakteri birikmesinden dolayı oluşan enfeksiyonu ortadan kaldırmak için yapılır.

Diş Eti Şişmesi

Diş eti şişmesi ağız içinde oluşan plak, tartar ve bakterilerin birikmesi ve çoğalması ile oluşan kötü bir rahatsızlıktır. Özellikle diş eti iltihabı ile kendini gösteren ağrılı bir süreçtir.

Diş Eti Kanaması

Diş eti kanaması çeşitli nedenlere bağlı olarak görülen ağız problemlerinden bir tanesidir. Dişlerde meydana gelen bu rahatsızlıkta kötü ağız bakımı, yanlış diş fırçalama ve diş ipinin sert kullanımı sonucu görülmektedir.

Diş Eti İltihabı

Diş eti iltihabı bazı ağız sorunlarına bağlı olarak ortaya çıkan olumsuz bir durumdur. Özellikle ağız bakımında yaşanılan aksaklıklar nedeni ile oluşan kötü bir hastalıktır. Tıp dilinde gingivitis olarak da bilinen birçok belirtiye sahip olan bir rahatsızlıktır.

Periodontoloji Fiyatları

Periodontoloji fiyatları, elbette bu hizmeti hastanemizden almak isteyenler tarafından merak edilen konuların başında gelmektedir. Hastalarımızın önceliği alacakları sağlık hizmetinin nitelikli ve kaliteli olmasıdır.

Periodontoloji Randevu

Periodontoloji randevu konusundan hemen önce periodontoloji konusuna kısaca değinmek isteriz… Periodontoloji, dişleri çevreleyen yumuşak veya sert dokuların yapılarını inceleyen, bu yapılarda herhangi bir